روایت من از اتاق درمان:
اتاق درمان روانکاوی، مکانی برای مداقه و پرداختن به خود است؛ فضایی برای جستجو، اکتشاف و مواجهه با حقیقتهای پنهان روان. فانتزی و رؤیا، همچون پلهایی میان ناخودآگاه و آگاهی، در این فرآیند نقشی محوری ایفا میکنند و امکان کشف و بیان آنچه در تاریکی¬های روان مخفی مانده را فراهم میسازند. درمانگر در این فضا نه صرفاً شنوندهای منفعل، بلکه همراهی دقیق و حساس است که به مراجع کمک میکند تجربههای درونی خود را بازبینی و تفسیر کند. رابطه بین درمانگر و مراجع، بستری برای شکلگیری انتقال و بازشناسی الگوهای درونی فراهم میکند. این تعامل منحصربهفرد، جایی است که هدف روانکاوی تحقق مییابد: دستیابی به درکی عمیقتر از خود، دسترسی به امکانات روان برای رهایی از اسارت تکرارهای گذشته و پذیرش آنچه در اختیارمان نیست. گویی این کاوش درونی مراجع را قادر میسازد تا پیوندهایی میان رویدادهای گذشته و مشکلات کنونی پیدا کند و با دست یافتن به بینش عمیقتر، امکان بازنویسی روایت زندگی خود را بیابد.
کارشناسی ارشد روان شناسی دانشگاه فردوسی مشهدکارشناسی روان شناسی بالینی دانشگاه فردوسی مشهد سوابق علمی دکتر فاطمه سکاکی
کارشناسی ارشد روان شناسی دانشگاه فردوسی مشهدکارشناسی روان شناسی بالینی دانشگاه فردوسی مشهدمسئولیت ها و سوابق علمی و اجرایی دکتر فاطمه سکاکی
دفتر شخصی روان درمانگر تحلیلیدر کلینیک روان شناسی ماهور روان درمانگر تحلیلیکلینیک روان شناسی جهاد دانشگاهی مشهد روان درمانگر تحلیلیپلی¬کلینیک دانشگاه فردوسی مشهد در سال های ۱۴۰۰ و روان درمانگر تحلیلیکلینیک روان شناسی دانشگاه خیام مشهد در سال های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ روان درمانگر تحلیلیبیمارستان روان پزشکی ابن سینا مشهد از سال ۱۳۹۷ روان شناسعضو گروه فرویدی تهران(۱۳۹۶ تاکنون)دوره آموزشی نظریه میدان دونفره -رویکرد پسابیونی (معرفی، تکنیک و سوپرویژن)- دکتر عقیله موسویدوره آموزشی روان¬درمانی تحلیلی- گابارد (به همراه بازخوانی مقالات و متون روانکاوی)- دکتر مرتضی مدرس غروی (به مدت یک سال)دوره آموزشی سیر تحول نظریه¬های روانکاوی (بازخوانی مقالات و متون روانکاوی با تاکید بر روابط ابژه)- دکتر مدرس غروی (به مدت دو سال)دوره آموزشی تکنیک در روانکاوی با رویکرد ایگوسایکولوژی(خوانش مقالات مرتبط با تکنیک) – دکتر سیدابوالقاسم حسامدوره آموزشی پرورژن- دکتر عقیله موسویدوره آموزشی روان¬درمانی تحلیلی کودک و نوجوان- دکتر شهلا علیزاده (به مدت دو سال)دوره آموزشی مبانی رویکرد لکانی- دکتر احسان گلیکارگته آموزشی تشخیص بالینی در رویکرد لکان- دکتر احسان گلی